Monday, April 21, 2008

Pissy Putin Penalizes Prurient Paper

Better dead than read: Putin affair paper shut

"The Russian newspaper that reported Russian President Vladimir Putin had left his wife for a 24-year-old former rhythmic gymnast has shut down.
The Moskovsky Korrespondent reported last week that Putin had walked out on his 50-year-old wife, Ludmilla, and was set to wed 24-year-old Alina Kabaeva. As well as being a gymnast, Kabaeva was a model and actress before becoming a Russian MP
."

Алина Маратовна Кабаева, Vlad's new squeeze:

Photobucket

1 Comments:

Blogger carpetfarshima - فرش فرشیما said...

سایت فرش فرشیما یکی از بی نظیر ترین و معتبر ترین فروشگاه اینترنتی است که در حوزه ی تولید انوع فرش کاشان با تراکم و شانه های گوناگون همچون 700 شانه، 1200 شانه و 1500 شانه فعالیت دارد و توانسته نیاز بسیاری از مشتریان را پاسخگو باشد. مجموعه ی فرش فرشیما انواع قالی کاشان را با طرح و رنگنبدی گوناگون به همراه الیاف گوناگون همچون بی سی اف، ورژن، پلی پروپیلن و اکریلیک تولید می کند و به فروش می رساند. فروشگاه فرش ماشینی فرشیما فرش کاشان را با ابعاد استاندارد و غیر استاندارد تولید می کند که این موضوع باعث ایجاد اطمینان خاطر خریداران شده است و دغدغه ی آنان را برای خرید و سفارش بافته ی ماشینی کم کرده است. در عین حال باید بگوییم که اگر انتخاب فرش کاشان برایتان سخت و دشوار است، در قدم اول می توانید به صورت حضوری در کارخانه فرش کاشان، فرش خود را مشاهده کنید و سپس محصول خود را ثبت سفارش کنید. در قدم دوم می توانید عکس از فضایتان برای کارشناسان فرشیما ارسال کنید و فرش مورد نظرتان را به صورت پهن شده در دکوراسیون مشاهده کنید. اینکار باعث می شود تا خریداران بتوانند با توجه به دکوراسیونشان خریدی مطمئن و آگاهانه داشته باشند و جلوه ای بی نظیر برای محیطشان رقم زنند. کارشناسان فروشگاه فرش فرشیما به صورت 24 ساعته پاسخگوی تمامی سوالات خریداران هستند تا بتوانند آنان را برای تجربه ی خریدی مطمئن تر راهنمایی کنند. تیم فرشیما تمامی تلاش خود را می کند تا خریدی مطمئن و لذت بخش را برای خریداران رقم زند.

14/3/23 11:48 PM  

Post a Comment

<< Home

Cost of the War in Iraq
(JavaScript Error)
To see more details, click here.